17 lipca 2013

WAŻNE PRZECZYTAJ !!!

Cześć,
mam małe pytanko: ... umm czy ktoś w ogóle czyta tego bloga? bo jeśli nie to nie ma sensu marnować czasu na pisanie i wymyślanie nowych rozdziałów... proszę odpowiedzcie, bo następny rozdział mam już gotowy, tylko nwm czy jest sens go dodawać :c
odpowiadajcie w komentarzach POD TYM postem... jeśli do piątku nie będzie żadnej odpowiedzi, to zawieszam bloga... z góry przepraszam Was za to, że tak kończę i wgl ale po co mam się męczyć skoro grono odbiorców to moja koleżanka Madzia... :(
xoxo,
cara

2 komentarze:

  1. Ja to kocham. Pisz dalej. Nie zawieszaj błagam. Xoxo. @WiktoriaBeliebe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha naprawdę? Boże dziękuję Ci nawet nie wiesz jaki uśmiech wywołałaś na mojej twarzy :)) dziękuję Ci, nawet nie wiesz jak BARDZO <3 następny rozdział dodam (mam nadzieję) do końca tygodnia i będzie specjalnie dla Ciebie, więc trochę go zmienię, dobrze? :) kckckckckc,
      xoxo,
      cara

      Usuń